Agitacja wyborcza i kontrowersyjne komentarze na profilu KS Nadstal

Dodano: 26 października 2018; Na oficjalnym profilu Klubu Sportowego Nadstal Krzaki Czaplinkowskie ukazał się w czwartek artykuł wzywający do poparcia burmistrza Zielińskiego w drugiej turze wyborów. Artykuł szybko usunięto, ale niesmak pozostał.


News will be here

„Nie dajmy się oszukać ładnym słowom. Niech wygra doświadczenie a nie puste obietnice” – takie między innymi hasła ukazały się w czwartek na facebookowym profilu Klubu Sportowego Nadstal Krzaki Czaplinkowskie. Całość okraszona była grafiką w wynikami wyborów... sprzed czterech lat, gdzie większym poparciem wyborców cieszy się obecny burmistrz Dariusz Zieliński.

Pod wpisem zawrzało. Wypomniano klubowi, że otrzymuje nieproporcjonalnie wysokie w stosunku do innych dotacje z gminnego budżetu i zarzucono mieszanie polityki do sportu. Administrator KS Nadstal nie pozostawał dłużny. Na uwagę jednego z komentujących, że „to skandal, żeby klub, który dostaje pieniądze z budżetu gminy umieszczał takie wpisy na swoim profilu”, odpisał, że „skandal to ustawić sobie takie zdjęcie profilowe” [komentujący miał na zdjęciu nakładkę „Głosuję na Arka Strzyżewskiego” – red.].

Cały artykuł wraz z komentarzami został skasowany z Facebooka w czwartek około godziny 21:00. Dzisiaj klub sportowy z Krzaków Czaplinkowskich odcina się od wczorajszych wpisów. „Była to opinia prywatna jednego z administratorów, klub KS Nadstal nie bierze udziału w dyskusjach politycznych i nikogo nie popiera” – takiej treści oświadczenie otrzymaliśmy w piątek rano od władz klubu.

Klub „Nadstal” jest bardzo mocno związany z rodziną państwa Nastawnych z Krzaków Czaplinkowskich. Prezesem klubu jest Mariusz Nadstawny, a „honorowym prezesem” jego ojciec Zenon Nadstawny (jednocześnie przewodniczący Rady Miejskiej Góry Kalwarii).

Bardzo podobny układ rodzinny występuje we władzach komitetu wyborczego „Bezpartyjni”, z którego kandyduje obecny burmistrz Dariusz Zieliński. Pełnomocnikiem wyborczym jest tu Zenon Nadstawny, a pełnomocnikiem finansowym Grzegorz Nadstawny.

Matuesz Baj




Dodaj swój komentarz

Imię (pseudonim):

Treść:

Komentarze (119)

hmm

Data: 26 października 2018, 10:59 -----------------------

Qala

Data: 26 października 2018, 11:09 Dzień dobry,

A Pan Redaktor to nie uprawia agitacji?

Każdy ma do tego prawo chyba, że sprawuje funkcje publiczne.

Pozdrawiam,

123

Data: 26 października 2018, 11:10 Zrobili sobie prywatny folwark z Gminy.
Czas skończyć z tą farsą !

Titek

Data: 26 października 2018, 11:11 No to co robią jest po prostu żałosne.... Tak jak ich rządzenie przez 8 lat

Mieszkaniec256

Data: 26 października 2018, 11:12 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Monika

Data: 26 października 2018, 11:15 Życie

Kasia

Data: 26 października 2018, 11:15 Pan Nadstswny nie pierwszy raz pokazał swoją klasę. Ma parcie na władzę i pieniądze i jakoś mu się udaje zawsze dopchac do koryta ale do czasu.

ada

Data: 26 października 2018, 11:18 jeszcze ta grafika by uszła, ale te komentarze to była porażka. to po prostu nie wypada, żeby poważni, dorośli ludzie robili sobie osobiste wycieczki.. dziecinada. gimnazjum już nie ma, ale oni tam mentalnie zostali. wstyd mi, jako mieszkance tej gminy, że takie rzeczy się dzieją. chyba ktoś się boi o stołek.

FRANZ MAURER

Data: 26 października 2018, 11:18 Wyczekujcie mojego powrotu...
Niebawem kolejna porcja informacji...

Mieszkaniec

Data: 26 października 2018, 11:26 Czy artykuł polubiła Aleksandra F. lub Monika O.?
Bo widzę że to także komitet Darka i Zenka


mieszkanka

Data: 26 października 2018, 11:27 ale przedstawienie słupków poparcia sprzed 4 lat to dość rozpaczliwe posunięcie...

wyborca

Data: 26 października 2018, 11:38 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

wyborca

Data: 26 października 2018, 11:39 Pan Redaktor cały czas pisuje artykuły agitacyjne a nikomu innemu nie wolno???

Mieszkanka.

Data: 26 października 2018, 11:40 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Ewa

Data: 26 października 2018, 11:44 To już lekka przesada.... widzę że grunt pod nogami km się pali. D.Z zaprasza na kawę i rozmowy... ciekawe dopiero teraz . Obecnej władzy już dziękujemy i stawiamy na młodych.

duży nos

Data: 26 października 2018, 11:45 Strzyżewski - Karolek ci nie pomożę - przebrała się układów PO miarka - nie głosujemy na Arka

TO JA

Data: 26 października 2018, 11:49 Dobrze że Rychlewskic i Królak przegrali bo to był zerowy poziom. i innych

Oleś

Data: 26 października 2018, 11:53 Lepsze to niż chodzić po targu i kupować ziemniaki buhahahah

Killzone

Data: 26 października 2018, 12:08 Po spacerze w okolicy potwierdzam, że zewsząd słychać kwiczenie świń odrywanych od koryta. Myślałem, że już nie są głodne. Pomyliłem się.

Lucjan

Data: 26 października 2018, 12:18 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Wiesiek

Data: 26 października 2018, 12:21 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

mn

Data: 26 października 2018, 12:30 Panie Redaktorze,

A Pan to nie agituje? Popiera Pan tylko jedną stronę. Czepiacie się Zielińskiego, a przecież
Pan Strzyżewski też robi spotkania- a ten targ,
?
Dajcie już Pan spokój . Może jakieś wydarzenia kulturalne Pan by opisał. W tej chwili ten portal też tylko jest polityczny. Jednostronniczy.


Do wyborca

Data: 26 października 2018, 12:31 Wolno, z tym że Pan redaktor nie dostaje pieniędzy z gminy na swoją działalność. To tak jak bym ją ze swoich pieniędzy popierał Pana Zielińskiego, a może ja sobie tego ni życzę! To jest po prostu niesmaczne. Rozumiem że w takim wypadku nie ma Pan nic przeciwko temu aby KORONA lub BARTEK lub OSP na swoim profilu ogłosili kogo popiera..
Pozdrawiam Łukasz

mm

Data: 26 października 2018, 12:40 Kasiu,

Panu Nadstawnemu \"jakoś się nie udaje dopchać do koryta\" - jak piszesz - Pan Nadstawny po raz kolejny został wybrany przez społeczeństwo. To o czymś świadczy. Ma poparcie, szacunek, tak więc zastanów się co piszesz.
Wsz

przeciwnik demokracji

Data: 26 października 2018, 12:50 Czyli jak widać \"DEMOKRACJA\" ma się dobrze. Układy układziki ...

ppp

Data: 26 października 2018, 13:24 zagłosuję na tego, który zajmie się zaległością Spółdzielni Miekszkaniowej wobec ZGK. Jako podatnik nie chcę finansować SM.
Widzicie skerek za 1 milion zł, a nie widzicie, że ktoś odpuszcza dług 1,5 miliona zł.

Pixi

Data: 26 października 2018, 13:34 Wszędzie Pan Strzyzewski.... To się już robi mdłe. Każdy artykuł o nim. To już nie jest fajne, żałosne

Zibi

Data: 26 października 2018, 13:38 Brawo ,Brawo Brawo.Popieramy Dariusza Zielińskiego. Ludzie nie dajcie się omamić wybierając Strzyżewskiego!!!Przecież jego puste obietnice nie zmienią Góry Kalwarii , chyba że na gorsze.Z plakatów nie wynika jaką zmianę obiecuje, myślę że na gorsze. Zabieganie u sołtysów tworzących\" jakieś tam stowarzyszenie \" o wsparcie oraz składanie niczym nie pokrytych obietnic jest żenujące.Proponuję zasięgnąć opinię o Panu Strzyżewskim od pracowników starostwa.Mamy dobrego , mądrego i uczciwego gospodarza gminy i uszanujmy to popierając jego kandydaturę w II turze. Czy warto ryzykować??? Zastanówmy się.

do ppp

Data: 26 października 2018, 14:08 popieram cię w całości. Jak ZGK zajęło się egzekwowaniem długów od Spółdzielni do czego zobowiązała Rada Nadzorcza no trzeba było atakować prezesa Pełkę i już można szaleć a długów przybywa...

Karola

Data: 26 października 2018, 14:12 Mieszkam w Górze od dzieciństwa i mam dość już patrzeć jak rozwijają się inne miasta tj Piaseczno, Konstancin, Warka. Każdy z tamtejszych gospodarzy potrafił wykorzystać środki unijne do rozwoju, unowocześnienia, upiększenia swojej gminy. A u nas ?! Tylko przed wyborami są wstanie coś zrobić by zamydlić oczy.
Jeżeli przez ostatnie osiem lat nic się nie zmieniło to znaczy że pora na zmianę.
Danie szansy nowym naprawdę nie zaszkodzi a może nawet pomoże.

SKY

Data: 26 października 2018, 14:16 @ Zibi --pisałeś to samo osiem lat temu i cztery lata wstecz też--nie znudziło Ci się straszenie niewiadomym ,rewolucją i na koniec Arkiem Strzyżewskim??
Myślisz że w tym mieście mieszkają naiwniacy którzy po raz trzeci ( de facto czwarty)zaufają tej samej grupie ludzi. Jak myślisz, że można ludziom wciskać kłamstwa zgodnie z . klasycznym -- \"ciemny lud to kupi\". Mylisz się bardzo --w pierwszej turze Mieszkańcy Miasta i Gminy pokazali jasno czego pragną i nie jest to \"status quo\".

Wieśniaczka

Data: 26 października 2018, 14:17 Nie pomoże kupowanie buraków i kartofli. 4 LISTOPADA głosuję na rozsądek i uczciwość Zielińskiego !!!

SKY

Data: 26 października 2018, 14:19 @ ppp-- wyjaśnij Proszę kto odpuszcza długi SM. Obecny Burmistrz, czy zarząd ZGK.???

Ola

Data: 26 października 2018, 14:22 Ludzie nie mają pojęcia kto to jest Strzyżewski. Odbije im się to szybko czkawka

JAck

Data: 26 października 2018, 14:24 Chodzą po targach za kartoflami no jaja jakieś

Kicia

Data: 26 października 2018, 14:49 Po co robicie nacisk taki każdy głosuje na kogo chce boże teraz to będzie że jeden i drugi dużo robi a w praktyce się okaże trochę już za dużo jest o P.Arkadiuszu robi już to się nie smaczne jeszcze raz pisze każdy głosuje na kogo chce !!!!

Zibi

Data: 26 października 2018, 14:57 @SKY nie wiem skąd masz takie wiadomości , ale masz prawo do swojej opini, Pragnę jednak zauważyć, że Pan Strzyżewski w I turze nie otrzymał poparcia połowy tj. 50% mieszkańców a zatem jeszcze nie wygrał i nie rozumiem skąd Twoja pewność. Wyrażając swoje zdanie nie odważył bym się nazywać ludzi ciemnogrodem tak jak to czynisz ty , dzieląc ludzi na lepszych i gorszych . Wszystkim należy się szacunek bez względu na kogo głosują i skąd się wywodzą. Ja staram się tylko uświadomić ludzi aby głosowali świadomie i rozsądnie według własnego rozumu , nie słuchali niczym nie popartych negatywnych opini o Burmistrzu Zielińskim oraz nie liczyli na gruszki na wierzbie po wyborze Strzyżewskiego! Pozdrawiam

Pati

Data: 26 października 2018, 15:11 Ooo.. Widzę że wyborcy Pana Zielińskiego niezwykle aktywni się zrobili! Nagle?! I jak zwykle \"merytorycznie\" odnoszą się do zaistniałej sytuacji! Haha.. Szanowni Państwo cały czas myślicie, że mieszkańcy GK nie potrafią myśleć? Ja wystarczająco długo czekałam na zmiany, mam dość!

business trade found

Data: 26 października 2018, 15:31 Marudy, nadchodzi czas zmiany pokoleniowej. Tego zjawiska nie da się już zatrzymać. Kula śnieżna ruszyła już dawno, ale dopiero teraz wy zorientowaliście się, że dynamika zdarzeń powala. Zmiany są dobre i wskazane. Miłego weekendu.

Mieszkaniec

Data: 26 października 2018, 15:45 Od lat jestem mieszkańcem Góry i nie popieram żadnego z kandydatów ale jak dowiedziałem się że zastepcą Pana Arkadiusza zostanie Pan redaktor Mateusz idę głosować na Zielińskiego

Mieszkaniec okolic Góry

Data: 26 października 2018, 16:23 To jest właśnie poziom... Chcieli strzelać gole pośród pól i lasów, a strzelili sobie jak na razie samobója! Za tydzień w końcu nastanie nowy ład!

Pijarska

Data: 26 października 2018, 16:26 Tym panom już dziękujemy...

Anka

Data: 26 października 2018, 16:26 Platforma jest leniwa! Platforma jest najedzona, obżarta, ociężała umysłowo i w swoim myśleniu! Platforma chce wyłącznie trwania.Jest jak te świnie przy orwellowskim korycie! Byle było pełno! Arkowi mówimy zdecydowane Nie !!!

Anka

Data: 26 października 2018, 16:29 Ludzie Platformy niestety w imię ciepłych posadek załatwianych w państwowych spółkach, w imię idących w setki tysięcy sowicie opłacanych z naszych podatków urzędniczych foteli, nie są i nie będą zainteresowani żadną zmianą! Im jest dobrze, im jest wygodnie, im jest lepiej, niż innym. Dlaczegóż mieliby chcieć to zmienić?

Para

Data: 26 października 2018, 16:32 Paranoją jest to, ze znowu w piasecznie wygra na burmistrza gosc z ramienia PO.
Znowu kilka lat zastoju i obojetnosci na mieszkancow.
Niestety wiele lemingow z wawy i sloikow z calej polski przenioslo sie do piaseczna. Stad te wyniki wyborow. W samorzadowych powinien miec prawo glosu ktos kto 10 lay mieszka na terenie gminy.

Mariusz Cholewski

Data: 26 października 2018, 16:33 Nie mam żadnych interesów żeby został jeden lub drugi kandydat burmistrzem.
Mieszkam tu od 10 lat i widzę że zmiany za dotychczasowych rządów są bardzo małe, nieudolne i zbyt powolne.
Dla tego popieram Arka Strzyżewskiego.
Młodzi ludzie, którzy mają dziś 28 lat !
Obudźcie się ! Odkąd odebraliście dowód osobisty to minęło 10 lat i cały czas rządzą ci sami ludzie i ta sama spółdzielnia !
Zaktywizujcie się i idźcie na wybory !
Przyszłość jest w waszych rękach !
Nie liczcie że ta stara gwardia zrozumie wasze potrzeby ! Jak z kimś kto nie jeździ na rolkach rozmawiać o ścieżkach ?
To są już starsi wypaleni ludzie !
A burmistrz Zieliński to chyba jest wuefista jeżeli się nie mylę ?
Tylko że jedyne jego ćwiczenia sportowe to utrzymanie stołka przy tyłku i drużynowe zawody w utrzymaniu swojej większości w radzie gminy.

Wyborca

Data: 26 października 2018, 16:36 Bale, imprezy, spotkania towarzyskie... Wyliczać więcej? A konkrety? Ludzie mają tego dość.

Major Gross

Data: 26 października 2018, 16:46 Ponawiam moje pytanie odnośnie tego kto zostanie wiceburmistrzem w przypadku wygranej P. Strzyżewskiego?

ajwaj

Data: 26 października 2018, 16:49 Żaden z nich za Strażacką !

SKY

Data: 26 października 2018, 17:32 @ Zibi --Twój wpis powala na kolana i woła o pomstę do nieba --piszesz jaki to p. Zieliński gospodarz a Arek to \"gruszki na wierzbie\". Nie pisałem o ciemnogrodzie tylko zacytowałem klasyka drugiego Urb... p. J. Kurskiego--Wasze argumenty i pomówienia są do tego powiedzenia adekwatne. Możesz dalej świadomie uświadamiać XD.

SKY

Data: 26 października 2018, 17:35 @ Anka -- Tobie się epoki nie pomieszały ??? A może pomyliłaś partie. Od trzech lat rządzi nami jaśnie oświecona Nowogrodzka.

wybory2018

Data: 26 października 2018, 18:00 TO RACZEJ 1 NIEZADOWOLONY \"moderator profilu\" niż cały klub

www

Data: 26 października 2018, 19:11 Ludzie oni z Was wszystkich tylko się śmieją bo maja was w du... To że nie potrafią odejść po tylu latach nic nie robienia z honorem ( brawo @ Killzone) to tylko świadczy o tym że mają w tym jakiś interes a nie dobro społeczeństwa. Oni i tak nic nie będą robić jak wygrają ,
dajcie szansę nowemu to chociaż będzie chciał pokazać że coś na początku robi.

Czesław

Data: 26 października 2018, 19:31 Czy kandydaci mogą podać kogo powołają na zastępców ?

Prawicowiec

Data: 26 października 2018, 19:41 Wiecie co , dla mnie Zielinski i tak bedzie zwyciezca , bo on nie ma wspolpracownikow chamow i sam nie opluwa. Szacunek Panie Darku.

SKY

Data: 26 października 2018, 19:54 I nie wyszła Burmistrzowi konwencja przedwyborcza w ramach programu \"Czyste powietrze \". Atmosferę \"zanieczyściła \"grupa osób z Zakalwarii pytając p. Zielińskiego kiedy dostaną \"czyste powietrze \"i święty spokój. Podobno wkrótce ...XD.

zły

Data: 26 października 2018, 20:03 Na wybory już nie idę i guzik.
Zieliński to nicpoń,ale już najedzony,chyba ?

Do Hejterów

Data: 26 października 2018, 20:10 A ja słyszałam,że viceburmistrzem będzie kobieta.

.mik

Data: 26 października 2018, 20:38 MAJOR GROS: swoj swojego wsadzi.......na stołek.

A.

Data: 26 października 2018, 22:47 Ja za rządów Pana Zielińskiego jakoś nie widzę wielkich zmian w Górze Kalwarii.
Dajmy szansę innym, a nie tym samym i przez kolejne lata znowu będzie to samo czyli NIC.
\"A co ma do tego Karolek, że nie pomoże Strzyżewskiemu\" - widocznie go popiera i chce żeby wygrał, to tak samo jak ktoś popiera Zielińskiego. Każdy ma swojego faworyta i nikt nie może komuś zabronić głosować, głosuje się na kogo się chce.
A to, że chodził po targu i kupował warzywa co w tym takiego dziwnego ?!



@SKY

Data: 26 października 2018, 22:57 Nie ma się z czego cieszyć. Żenujące i naprawdę niepotrzebne były te pokrzykiwania na spotkaniu - nie konwencji . Ludzie przyszli zdobyć informacje na temat programu \"Czyste powietrze\", a nie wysłuchiwać żali i pokrzykiwań osób zupełnie niezainteresowanych tematem spotkania, którzy pokrzyczeli i wyszli. Podobnie jak pokrzykujący, że w budynkach komunalnych nic się nie robi, którzy również wyszli po wyartykułowaniu swoich żali. Z perspektywy obiektywnego obserwatora wygląda mi to na ordynarną ustawkę. A tekst \"jeszcze panie burmistrzu\" naprawdę niskich lotów. Nie odnoszę się do powodów tych wystąpień, bo być może są słuszne - tego nie wiem, ale nie w takiej formie. Zupełnie nie rozumiem po co?
PS Oczekiwanie, żeby burmistrz pozbierał śmieci na ulicy - bez komentarza.

Janusz

Data: 27 października 2018, 00:09 Jaki problem, czas na młodych, a były burmistrz to jest nauczycielem, niech popracuje w szkole, wróci do wyuczonego zawodu, co to szkodzi, jeszcze do emerytury ma 6 lat.

Szklana kula

Data: 27 października 2018, 02:15 Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że będziemy mieć nowego Burmistrza! Dotychczasowy \"ład\" już się chwieje i zaczyna podskakiwać. Ale tak ogólnie, czy nie lepiej odejść z klasą? Po prostu pogodzić się, że idą nowe czasy? Ludziom już się po prostu przejadł ten sam burmistrz od ponad 10 lat. Góra potrzebuje nowego, pełnego pomysłów i świeżego spojrzenia. Ostatnie farsy jakie popełnił Zieliński po prostu pokazały, że najwyższa pora na emeryturę. Powtarzam, odejść trzeba z klasą a nie skłócić wszystkich.

Zocha

Data: 27 października 2018, 07:36 Panowie !
Krótko i na temat dwie stówki inaczej nie wychodzę z domu .

Alfa

Data: 27 października 2018, 11:16 Obiektywnie patrząc - jeśli burmistrzem zostanie Dariusz Zieliński, to dokładnie WSZYSTKO zostanie po staremu, tzn. panowie Wysokiński i Rutowicz będą zastępcami, pan Nadstawny zostaje przewodniczącym Rady (Bezpartyjni+Nasza Gmina Nasz Powiat+PiS=12 głosów, czyli większość w Radzie, a więc każda inna kandydatura na przewodniczącego zostanie odrzucona większością głosów ... ) Dalszy scenariusz naszej przyszłości łatwo sobie wyobrazić, bo to już było. Niech Wyborcy się zastanowią i zdecydują, czy chca powtórki z ostatnich ośmiu lat na kolejne pięć.

2X

Data: 27 października 2018, 11:58 @Zocha
Jeśli oni chcą robić skwerki za miliony złotych podwajam stawkę.

Daro

Data: 27 października 2018, 15:10 20 rolek trawy, 3 ławki a do tego przepłacanie tylko po to żeby całość oddać do użytku 3 dni przed wyborami? JA TEGO NIE KUPUJĘ. Nie dajcie się nabrać na te zagrywki.

Marek

Data: 27 października 2018, 18:11 To Zenek przysługę ofdał funflowi.... Miało wyjść dobrze a wyszło tak jak 8 ostatnich lat rządów obecnej administracji.
Zapewne zwycięży Strzyżewski. Ktoś napisał wcześniej że Strzyżewski odbije się czkawką. I ja się z tym zgadzam. Lepiej nie będzie niż teraz. Nie popieram obecnego burmistrza i dlatego świadomie oddam nieważny głos.

Łukasz

Data: 27 października 2018, 21:28 Jaką czkawką? Ludzie się starzeją i przychodzą następni, silni, zdecydowani i gotowi do działań. Ludzie chcą nowego burmistrza a nie odgrzewanego kotleta. To już się wszystkim przejadło

Ula

Data: 27 października 2018, 22:10 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Janusz

Data: 27 października 2018, 23:55 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Prawicowiec

Data: 28 października 2018, 02:01 Niech lepiej pan kandydat Arkadiusz odetnie sie od tego pana co jezdzi vw po miescie z plakatami i zapowiada kandydata niczym cyrk, a na fb obraza aktualnego burmistrza.

abc

Data: 28 października 2018, 02:35 @Anka
a PIS dopiero się pasie. Naszym kosztem

z walewic

Data: 28 października 2018, 06:56 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Ferdynand Kiepski

Data: 28 października 2018, 08:35 Jak to mówią \"żegnaj gienia swiat się zmienia\". 8 lat bałaganu, brak zaradności, brak inwestycji w wiejskie drogi, brak oświetlenia, brak dbania o zieleń. Stare i zdezelowane place zabaw np. Brześce. Wieś się w końcu odplacila. Gmina to nie tylko miasto. Większość mieszka na wsi gdzie chodzimy po błocie i w ciemnościach. Brak kanalizacji i wodociągów o gazie nie wspomnę. Sąsiednie gminy się śmieją. Ludzie mają już dosyć tej byle jakości. Gdzie wy cala kase wpompowalicie????

Och

Data: 28 października 2018, 09:53 Prowadzenie kampanii opartej na mieszkaniu z błotem obecnego burmistrza jest żenujące i żałosne. Jeśli p. Strzyżewski nie potrafi okazać szacunku kontrkandydatowi to każdego z nas, wyborców tak będzie trraktował. Dziś Zieliński, jutro ja, pojutrze Ty!!!! Żaden z nich nie jest dobrym kandydatem na burmistrza, ale różnica między nimi jest diametralnia...jeden traktuje przeciwnika z szacunkiem, drugi nie potrafi tego szacunku okazać kontrkandydatowi.


Katarzyna

Data: 28 października 2018, 10:02 Pełnomocnikiem finansowym jest Pan Grzegorz Nadstawny?! To jakaś kpina! Znam tego Pana osobiście i jedyne co robi w sprawie polityki, to oddaje głos na wyborach.....
Panie Mateuszu, proponuje znaleźć inne zajęcie, a nie oczernianie i zmyslanie kłamstw na temat innych. Może bajki Pan zacznie pisać, bo zmyślanie dobrze Panu wychodzi.....

Janusz

Data: 28 października 2018, 10:05 Do Admin.
Proszę o nie zamieszczanie moich komentarzy sprzed kilkunastu godzin. To pod wpływem emocji ze spotkania z p. burmistrzem. Pozdrawiam i dziękuję. Janusz

Do Qala

Data: 28 października 2018, 11:02 Pan Redaktor nie otrzymuje pieniedzy z gminy, taka drobna roznica jakbyś nie zauważył/zauważyła

Admin

Data: 28 października 2018, 13:50 @ Janusz

Oczywiście, panie Januszu. Rozumiemy emocje i to, że każdy może stracić kontrolę. Nawet Paweł Kukiz :-)

Admin

Data: 28 października 2018, 13:52 @ Katarzyna

Poniżej znajdzie Pani link do strony Państwowej Komisji Wyborczej:

https://wybory2018.pkw.gov.pl/pl/delegatury/komisarz-wyborczy-w-warszawie-ii/komitet-wyborczy-wyborcow-bezpartyjni-3728#candidates_stat

ciekawy

Data: 28 października 2018, 14:10 \"Pełnomocnik wyborczy Zenon Nadstawny
Pełnomocnik finansowy Grzegorz Nadstawny\"

czy to tylko przypadkowa zbieżność nazwisk ?

mimi

Data: 28 października 2018, 14:34 Świnie do koryta się pchają !

do Katarzyna

Data: 28 października 2018, 15:03 Była klika, nie będzie kliki ;)

Gaja

Data: 28 października 2018, 16:29 @Major Gross kto zostanie zastępcą jak wygra Strzyżewski wiadomo p.Rechnia bo jej wyborcy mają na niego głosować. Wiadomo coś za coś i tak tworzą się układy.

Jurek

Data: 28 października 2018, 20:43 .. PO,, prostu to pan Arkadiusz i tyle niech po prostu powie z jakiej partii politycznej jest wiadomo młody człowiek ładny chłop ale pytanie jedno gdzie szczerość wiadomo dobrze gada ale jest takie przysłowie krowa co dużo ryczy mało mleka daje

Ferdynand Kiepski

Data: 28 października 2018, 21:06 @och ja zagłosuje na AS dlatego żeby nie wygrał Zieliński. Ten Pan miał już swoj czas- prawie dekadę . Ten człowiek zatrzymał się w miejscu. Tutaj jest potrzebny ktoś z myśleniem lateralnym., nie jestem pewny czy AS podola, ale Zieliński niech się pakuje po prostu nie da się z niego już nic wykrzesać .

SKY

Data: 28 października 2018, 21:22 @ Gaja --Najważniejsze aby na swych wyborach WYGRAŁO społeczeństwo Miasta i Gminy Góra Kalwaria.Aby w dobrym porozumieniu współdziałać ,rozwijać miasto, dbać o jego wygląd, poprawiać warunki życia mieszkańców, słuchać ludzi którzy najlepiej znają swoje potrzeby.

do Gaja

Data: 29 października 2018, 01:05 Pan Arkadiusz i Pani Rechnio to porządni ludzie. Proszę się zapoznać z materiałami do kampanii Pana Zielińskiego. Zamiast pokazać się z dobrej strony to zniechęcił mnóstwo ludzi do siebie...

Ferdynand Kiepski

Data: 29 października 2018, 07:50 Nie przeczę, że p. Rechnia i Zieliński są porządnym ludźmi. Można być porządnym, ale nieskutecznym w myśleniu i podejściu biznesowym i rozwojowym. Trzeba patrzeć horyzontalnie i nowocześnie bez zgody na polsrodki i rozwiązania prowizoryczne. Ta gmina ma przestarzalą infrastrukturę, której przez 8 lat rządów nie umieli rozwinąć. Podkreślam rozwinąć- a nie remontować to co wolało od dawna o reanimację.

SKY

Data: 29 października 2018, 08:59 @ Jurek --a ile mleka daje krowa której nie ma ?? Taka z opakowania czekolady Milka --niby ładna ,niby spokojna ale efektów brak

zły

Data: 29 października 2018, 09:01 Kolego zły kim jesteś źe się bezczelnie po demnie podszywasz, Panie Baj proszę to wyjaśnić! !!

zły

Data: 29 października 2018, 09:14 @fałszywy zły. Ja oryginalny zły idę na wybory i zagłosuję na Zielińskiego, aby zaraza PO nie poszła od Warszawy przez Piaseczno doGóry Kalwarii. ..

pytek

Data: 29 października 2018, 09:33 Prawicowcu, czy ten w okularach to m. in \"architekt krajobrazu, menedżer, drogowiec, \"?
Jesli tak, to ma chyba wiedzy o zarządzaniu tyle co...np. 28-latek.
Trochę starszy od Misiewicza...... czy ma być vice?
Jeśli sie mylę to mnie naprostuj przed 4.11.

hmm

Data: 29 października 2018, 10:16 A może niektórym coś powiedzą liczby? Oto oficjalne wyniki (PKW) osiągnięte przez pretendentów w latach 2010 i 2014:
* rok 2010:
- DZ : 3395/3934 - I/II tura - przyrost o 539 głosów,
- AS : 2637/3195 - I/II tura - przyrost o 558 głosów (łeb w łeb)
* rok 2014:
- DZ : 4040/4069 - I/II tura - przyrost o 29 głosów,
- AS - 2302/3689 - I/II tura - przyrost o 1387 głosów (!!!).
* rok 2010 + rok 2014:
- DZ - przyrost łacznie o 568 głosów (539+29),
- AS - przyrost łącznie o 1.945 głosów (558+ 1387).
Analizy niech dokona każdy zainteresowany wyborca sam - liczby nie kłamią. A potem niech pójdzie i rozsądnie zagłosuje. Ma być niezła pogoda.


hmm

Data: 29 października 2018, 11:27 W sobotę ktoś przyniósł ulotkę pana Darka. Czytam ją z uwagą i ...zaczynam sie dziwić. Dla pewności wchodzę na program KWW Nowa Kalwaria(znany od kilku tygodni) i widzę \"przypadkową zbieżność programów\". Jak w Ranczu programu wóta Kozioła i Amerykanki. Kto poszedł drogą Kozioła? Wiemy jak tam to sie skończyło... Nie wiem tylko, kto tu w realu jest owym Czerepachem? I czy znajdzie się poczciwa Lodzia? Film-komedia, a tu.....smrodek się rozległ. Czy ktos liczy na durnotę wyborców?
Wchodzę wczoraj na stronę pana Darka na fb i widzę ... działacza PSL, który zachwala przymioty swego kolegi - pana Darka. Klikam dalej i czytam: \"Dziękuję wszystkim Mieszkańcom naszej Gminy, którzy mnie poparli i obdarzyli zaufaniem po raz kolejny.... tym bardziej, że liczba osób, która oddała na mnie głos w tych wyborach jest prawie dwa razy większa niż 4 lata temu. Jestem bardzo wdzięczny i z całego serca dziękuję.\"
Czytam jeszcze raz : \"liczba osób, która oddała na mnie głos w tych wyborach jest prawie dwa razy większa niż 4 lata temu.\" No to lukam na stronkę PKW, gdzie stoi, że pan Darek w 2014 roku, w pierwszej turze, dostał ...4.040 głosów, a w 2018 roku - 3.600 głosów tzn. o 440 mniej!

Panie Darku! gdzie jest owe \"prawie dwa razy więcej\"?

Chyba nie dodał Pan sobie głosów...Asa? Bo by się zgadzało...ale czy tak robi uczciwy burmistrz? Czy wieloletni samorządowiec, dobry dyrektor szkoły daje taki przykład uczciwości, moralności, szacunku dla wyborców...
Bo to przecież nie problem z liczeniem?

Szanowni Państwo! Znam pana Darka od lat i zasmucił mnie mocno tym mykiem, manipulacją, czy jak to zwać. Zasmucił rewelacją o znanym od lat członkostwie pana Arka w PO i podpieraniem się samemu panem Piechocińskim (prawem Kalego?) z PSL-u, z którym od lat przystaje (tudzież z Ryś-Ferens z Żelazowską, a onegdaj z posłem bodaj od Palikota). Powiedzieć, że przygania kocioł garnkowi to w tej sytuacji tyle, co ...nic nie powiedzieć. I jeszcze ta przypadkowa zbieżność programów (a przecież nie był Pan zwolennikiem np. przedszkola w Cendrowicach- proponując kiedyś przedszkole...weekendowe). Kozioł przed wyborami kombinował i... wyszedł na dudka. Nie tędy droga.... .
Nie wiem, czy zdobędzie się Pan na wyjaśnienia.

A Czytelnicy niech ocenią podane gołe fakty.

Ada

Data: 29 października 2018, 14:29 Wyborcy! -zagłosujcie 4 listopada na kandydata dla Was nalepszego. PO 8 latach czas najwyższy na zmiany. SPRÓBUJMY ZMIENIAĆ NASZĄ GMINĘ. JEŚLI ZNOWU SIĘ NIE UDA, ZA 5 LAT WYBIERZEMY INNEGO.

ppp

Data: 29 października 2018, 15:57 @SKY
nie wiem kto odpuszcza dług SM. Jednak jak na tym portalu przewijała się informacja o długu jaki ma SM wobec ZGK. Według tych doniesień to 1,5 miliona zł.
Myślę, że gdyby SM miała taki dług u dostawcy energii elektrycznej to ten \"odciąłby prąd\".
Z tego co wiem to ZGK podlega bezpośrednio burmistrzowi. Dlaczego ten nie zlecił jeszcze \"odcięcia wody\"?
Czy jeżeli nowym burmistrzem zostanie AS to ściągnie zaległości od SM?

SKY

Data: 29 października 2018, 16:26 @ hmm--widziałem ulotkę p.Zielińskiego--jeśli to jest pozytywna kampania ,język miłości , walka na argumenty to znaczy że ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem!!!
Podczas spotkania \"Czyste powietrze\" spojrzałem na Burmistrza i zobaczyłem zmęczonego ,przytłoczonego ogromem zarzutów , pogodzonego z porażką człowieka.Może lepiej dla Jego zdrowia zarówno fizycznego ale przede wszystkim psychicznego jak odejdzie z polityki.Uważam ,że sztab wyborczy zmusza Go do walki w ramach BBWK. ( Bezpartyjny Blok Wspierania Kolesiostwa)

oj!

Data: 29 października 2018, 18:21
Raz zdobytrj władzy nie oddamy!!

Jak daleko sie jeszcze posuniecie w obronie Częstochowy?
Nie bacząc jak wyłazi szydło z wora? Z ustamo pełnymi frazesów.......honor i wyborców mając gdzieś.... Bolesne te agonalne konwulsje. ale niektórzy dojrza prawdziwą twarz ostatniego 8-lecia - maski opadają.
Jak będziecie ludziom patrzeć w oczy od 5 lostopada?


DORKA

Data: 29 października 2018, 20:52 Panu Zielińskiemu pasuje jeszcze jedna kadencja. W sam raz dociągnie do emeryturki, a potem choćby potop. Bardzo brzydka kampania tego pana. Wygrywa się na argumenty a nie na krytyce rywala. Ulotka wyborcza rozdawana przez ekspedientki w jednym ze sklepów spożywczych w centrum miasta to żenujące chwytanie się ostatniej deski ratunku. Znak zapytania pod nazwiskiem pana Strzyżewskiego, to prostackie zagranie, ale na takie chyba tylko stać obecnego burmistrza. Pan Zieliński nie ma nic do zaoferowania, chyba , że przebudowę super skweru za milion złotych. Może za kolejny milion wykarczuje te świeżo posadzone chaszcze, które straszą zamiast cieszyć oczy. Gratuluję dwóch nieudanych kadencji. Mieszkam w tym mieście od urodzenia i nie zauważyłam przez ostatnich 8 lat nic konkretnego, co dałoby miastu rozmach i wyciągnęło je z małomiasteczkowego dołka. Postawmy na młodego kandydata, nowe spojrzenie, a jak się nie sprawdzi to jest tyle możliwości zmiany nawet w trakcie kadencji, że niczym nie ryzykujemy. Pana Zielińskiego mam po prostu dość, nie lubię ludzi z kamienną twarzą, bez uśmiechu i optymizmu w oczach.

Bóg Gniewu

Data: 29 października 2018, 22:50 Ktoś z pracowników Nadstalu siedząc w robocie postanowił przekonać innych do swojego zdania, kto ma być burmistrzem (osobiście jestem tego samego zdania). Czemu nie, przecież to wolny kraj. A tak na marginesie, to zaczynam dostrzegać, że redakcja portalu przejawia niechęć do obecnego burmistrza. Jak znajdzie jakieś faux pas w kampanii D. Z. to od razu jest szum, ale w odwrotną stronę to już nie działa. Jakoś redakcja nie dostrzega agresywnej i namolnej kampanii A. S. jakby od tego zależało jego życie. Przecież stanowisko wicestarosty jest bardziej intratne niż burmistrza, no, chyba że już się znudziło.

SKY

Data: 30 października 2018, 05:43 @ Bóg Gniewu-- ach Zeusie Gromowładny z jaką łatwością rzucasz swymi oskarżeniami- a nie mieści się w Twej \"boskiej \"wyobraźni, że istnieją jeszcze ( na nasze szczęście) ludzie z pasją pomagania innym, bezinteresowni , przedkładający dobro ogółu nad partykularne interesy, działający w imię wspólnej sprawy, pragnący zmieniać na lepsze swe otoczenie. Nie do zaakceptowania jest ,że ktoś chce RZETELNIE wykonywać swą pracę, starać UCZCIWIE wywiązywać się z powierzonych Mu zadań, DOBRZE sprawować funkcję której się podjął i za którą bierze pieniądze.

Nick

Data: 30 października 2018, 13:41 @Bóg Gniewu - widać to już od dawna, niestety.

hmm

Data: 30 października 2018, 17:51 @SKY.... ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem!!! - oj, chyba niechcący sam tezę, SKY-ju, uzasadniłeś. Bo skąd osąd, iż niby twierdzę/suheruję w mym tekście jakoby: \"to jest pozytywna kampania ,język miłości , walka na argumenty\".

Czy zauważając :\"przypadkową zbieżność programów\\\". Jak w Ranczu programu wójta Kozioła i Amerykanki.\".

Czy pytając : \"Kto poszedł drogą Kozioła? \"

Czy pytając :\"Panie Darku! gdzie jest owe \"prawie dwa razy więcej\"?\" <czy tak zmanipulowany wynik to pozytywna kampania?>

Czy pisząc :\" zasmucił mnie mocno tym mykiem, manipulacją, czy jak to zwać. \"? <ile ma myk, manipulacja do merytoryki?>

Czy zestawiając podaną przez DZ :\"rewelacją o znanym od lat członkostwie pana Arka w PO\" z \"podpieraniem się samemu panem Piechocińskim (prawem Kalego?) z PSL-u, z którym od lat przystaje ...\"?

Takich argumentów jest w mym tekście więcej...jeśli ktoś czyta ze zrozumieniem...i chłodnym okiem.
Najlepiej niech \"Czytelnicy ocenią podane gołe fakty.\"


SKY

Data: 30 października 2018, 20:25 @ hmm--zaszło chyba jakieś nieporozumienie -- napisałem ,że to JA chyba nie umiem czytać ze zrozumieniem nie w kontekście Twego wcześniejszego wpisu ale w związku z świeżo (wtedy) otrzymaną na ulicy ulotką wyborczą p. Zielińskiego.Wcześniej czytałem na portalu jaki nasz burmistrz jest delikatny, miły ,taktowny w prowadzeniu kampanii wyborczej, z jaką sympatią i szacunkiem odnosi się do kontrkandydatów w pierwszej turze. I gdy ujrzałem tę ulotkę czar p. Zielińskiego pękł jak mydlana bańka, a umieszczenie pod zdjęciem p. Arkadiusza Strzyżewskiego znaku zapytania uważam za chamski gest.

Bóg Gniewu

Data: 30 października 2018, 20:57 Do SKY
Może i racja, że po 8 latach można być zmęczonym ale teraz już masz do wyboru tylko dwóch kandydatów. Wnioskuję że jesteś sympatykiem A.S. Do pewnego czasu A.S. nie budził mojej niechęci ale po swoim wyczynie sprowadzenia do Góry tych zza wschodniej granicy (mam na myśli koszarowce) moje zdanie uległo zmianie. Teraz tylko strach, że dzięki niemu może być ich więcej, a zwłaszcza jak zostanie burmistrzem.

Janusz

Data: 30 października 2018, 23:58 Gratuluję Panie Burmistrzu Strzyżewski - wiem, że Pan wygra - wiadomo SGH pozdrawiam


SKY

Data: 31 października 2018, 06:53 @ Bóg Gniewu--- Ty tak na poważnie, czy też może żartujesz. Jeśli nie to odstaw prędko to co pijesz ,palisz lub oglądasz, bo Ci szkodzi!!! Jak śmiesz w przededniu SETNEJ rocznicy Odzyskania Niepodległości odmawiać prawa do Bycia POLAKIEM i życia w wolnej Polsce potomkom ludzi którzy za swoją walkę o Niepodległość zostali zesłani na wschód. Powinieneś Ich po prostu przeprosić.A najlepiej nie poruszaj tematów o których nie masz zielonego pojęcia.

Bóg Gniewu

Data: 31 października 2018, 09:49 No właśnie, potomkom. Jeśli 3 pokolenia wychowały się w np. Kazachstanie to oni żyją tamtym zwyczajami i nie przestawią się na inne od tak, już mają to we krwi. To nie jest tylko moja opinia, z kim nie rozmawiam to ma takie samo zdanie (i uprzedzając, nią są to moi znajomi). Więc w takiej sprawie powinniśmy być wcześniej zapytani. Nie bądź później zdziwiony, jak będzie dochodziło do jakichś incydentów.

SKY

Data: 31 października 2018, 15:31 @ Bóg Gniewu--pleciesz androny--dwa tysiące lat tułaczki wiadomego narodu i co ,w dalszym ciągu ta sama religia ten sam Bóg i te same zwyczaje. Bardziej powinieneś bać się zalewu taniej siły roboczej zza wschodniej granicy niż garstki repatriantów.

mieszkaniec GK

Data: 31 października 2018, 18:01 Do Boga Gniewu -
Jezu Drogi ! Człowieku mylisz pojęcia Repatryjant a Uchodźca.
z Wikipedii : \"Repatriacja (łac. repatriatio &#8216;powrót do ojczyzny&#8217;)[1] &#8211; zorganizowana przez władze akcja przesiedlenia do kraju obywateli (np. jeńców wojennych[2], osób internowanych lub przymusowo przesiedlonych), którzy wskutek zmian granic lub działań wojennych znaleźli się na terytorium innych państw[3].

Często termin używany jest błędnie na oznaczenie deportacji, depatriacji albo też ekspatriacji, czyli przymusowych wysiedleń lub przesiedleń[4].

W czasach PRL-u oficjalna propaganda nazywała &#8222;repatriantami&#8221; Polaków &#8211; mieszkańców Kresów Wschodnich, których po II wojnie światowej przymusowo wysiedlano z ich ziem ojczystych i osadzano na tzw. Ziemiach Odzyskanych[5].

Przykładem procesu repatriacyjnego z początku XXI wieku była fala powrotów na Krym Tatarów, wysiedlonych stamtąd w roku 1944 przez Związek Radziecki.
Uchodźca (ang. refugee, niem. Flüchtling, ros. &#1073;&#1077;&#1078;&#1077;&#1085;&#1077;&#1094;, bieżeniec) &#8211; osoba, która musiała opuścić teren, na którym mieszkała ze względu na różnego typu prześladowania[1]. Wynikające z tego zagrożenie życia, zdrowia, bądź wolności jest najczęściej związane z walkami zbrojnymi, klęskami żywiołowymi, prześladowaniami religijnymi bądź z powodu rasy lub przekonań politycznych.
Obejrzyj człowieku film \"Syberiada polska\" ... porozmawiaj z ludźmi, których potomkowie przeżyli Syberię i wysiedlenie... straszny głód i choroby... tragedia. Ci ludzie, którzy mieszkają w GK to POLACY !!! uchodźcom z Islamu i z Afryki, im można odmówić pomocy, a trzeba najpierw pomóc POLAKOM ZE WSCHODU .

hmm

Data: 1 listopada 2018, 17:13 @mieszkaniec GK:
Dużo napisałeś, sie nakreciłeś, ażeś napisał : \"uchodźcom z Islamu i z Afryki, im można odmówić pomocy, a trzeba najpierw pomóc POLAKOM ZE WSCHODU .\" - miast po chrzescijańsku napisać : najpierw trzeba pomóc NAJBARDZIEJ potrzebującemu....
vide np. Samarytanin - słyszałeś?

Bóg Gniewu

Data: 1 listopada 2018, 19:11 Nie chodzi o nazewnictwo a o system, w którym się wychowali i środowisko, które kształtowało ich charakter. Gdyby np. okazało się, że Ty jesteś jedyną rodziną 10 letniej sieroty z Afganistanu to ciekawe, czy byś je tak odważnie przyjął. Niby to tylko dzieciak, ale z afgańskiej kultury.

hmm

Data: 1 listopada 2018, 21:18 @Bóg Gniewu - pewnych granic moralnych przekraczać, jak uczy historia, nie należy...

hmm

Data: 1 listopada 2018, 21:23 @SKY - kolejny myk - z ulotką - też pachnie...podobnie jak poprzednie... <może admin to puści...lub nie>

SKY

Data: 2 listopada 2018, 06:41 @ Bóg Gniewu -- I nie przyjąłbyś osieroconego dziecka ??
Jak to się ma do Twojej miłości do bliźniego??

Bóg Gniewu

Data: 2 listopada 2018, 09:45 Miłość miłością, ale wpojone zachowania kulturowe nie znikną i w mniejszym lub większym stopniu kiedyś dadzą o sobie znać. Dzieciak dorośnie i niekoniecznie w różnych sytuacjach będzie się zachowywał \"po naszemu\". Raczej by to budziło moje obawy.

??

Data: 2 listopada 2018, 23:34 admin już śpi??






News will be here
Grojec24.net - Grójec i Powiat Grójecki