Strzyżewski zdecydowanym zwycięzcą, za dwa tygodnie druga tura

Dodano: 22 października 2018; Możemy ogłosić już prawie oficjalnie: zwycięzcą pierwszej tury wyborów na burmistrza został Arkadiusz Strzyżewski. W drugiej turze zmierzy się z obecnie urzędującym burmistrzem,


News will be here

Dotarliśmy do zestawienia wyników głosowania na burmistrza. Przedstawiają się one następująco:

1. Arkadiusz Strzyżewski - 5545 głosów (47%)

2. Dariusz Zieliński - 3594 głosy (30%)

3. Danuta Rechnia - 1530 głosów (13%)

4. Jan Rokita - 1186 głosów (10%)

Strzyżewski wygrał w 13 z 16 okręgów w naszej gminie (w tym we wszystkich okręgach w mieście), uległ Zielińskiemu jedynie z trzech (w Czachówku, Dobieszu i - jednym głosem - w Baniosze).

(mb)




Dodaj swój komentarz

Imię (pseudonim):

Treść:

Komentarze (76)

Nowy w Wilczynku

Data: 22 października 2018, 10:07 Kurcze, zachiałem swym głosem równowagę w Baniosze...

Ferdynand Kiepski

Data: 22 października 2018, 10:11 Każdy byleby nie Rechnia i Zieliński. Apeluję do lokalnych przedsiębiorców aby składali oferty pracy dla Zielińskiego niech się wykaże. Np. Tereny zielone ma w tym jakieś doświadczenie ( czyt. Skwer za bańkę)

:)

Data: 22 października 2018, 10:18 Panie Zielinski jak będzie sie Pan pakowal proszę nie zapomnieć zabrac ze soba Panow Rutowicza i Wysokinskiego:) PS. Dziekujemy za piekne skwerki, rabarki itp...

Nn instytut

Data: 22 października 2018, 10:28 Brawo dla mieszkańców gminy i miasta. Góra Kalwaria pogonić zielonego na trawkę

Mieszkaniec

Data: 22 października 2018, 10:31 Poziom wypowiedzi zwolenników Pana Arkadiusza Strzyżewskigo świadczy niestety o nim samym. Smutne to wszystko, tym bardziej, że głównie dotyczy to młodych ludzi. Cieszmy się z wygranej nie obrażając innych.

wyborca

Data: 22 października 2018, 10:37 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Zielu, Juruś, Zenon, Drwal, Buła i spóła

Data: 22 października 2018, 10:40 Pani Danuto, Panie Janie! Jeśli naprawdę zależy Wam na tym, aby Góra zmieniła się na lepsze, to prosimy o wsparcie Arka w drugiej turze.

Zróbmy razem porządek w naszej gminie, która zasługuje na więcej!

LEŚNE DZIADKI DO ODSIADKI!!!

pytek

Data: 22 października 2018, 10:44 a jak z Radą, już wiadomo?

mm

Data: 22 października 2018, 10:58 a ja nie zmienię i będę głosowała na Zielińskiego.
Tak zgadzam się z przedmówcą - \"Poziom wypowiedzi zwolenników Pana Arkadiusza Strzyżewskigo świadczy niestety o nim samym. Smutne to wszystko, tym bardziej, że głównie dotyczy to młodych ludzi. Cieszmy się z wygranej nie obrażając innych. \" Jak tak dalej będą się zachowywali, to P. Strzyżewski straci wiele głosów.

bet

Data: 22 października 2018, 11:07 W Baniosze no pewnie.Jak urzędujący nie reaguje, że na osiedlu przy głównej ulicy mieszkańcy ,,przywłaszczyli\"sobie państwowe grunty np. pod garaże, działeczki, chlewiki, składowiska itp , nie płacąc nawet podatków, gdzie samowola przechodzi ludzkie pojęcie) - to pewnie ze wygrał- wstyd za taką ,,władzę\"

gk

Data: 22 października 2018, 11:14 w koncu ! bedzie jakaś zmiana ! i robicie tego starego układu nierobów

smiech na sali

Data: 22 października 2018, 11:25 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Agnieszka

Data: 22 października 2018, 11:49 No i super tylko gratulowac i głosowac w II turze na Arkadiusza Strzyżewskiego !!! Mlody burmistrz mlode pomysly i lepsze jutro dla Gory

.

Data: 22 października 2018, 11:57 Czachowek Dobiesz Baniocha, przejrzyjcie na oczy.

M

Data: 22 października 2018, 11:58 W Dobieszu i Czachówku Zieliński coś zrobił że na niego głosują?

new in town

Data: 22 października 2018, 12:15 Tylko żeby teraz mobilizacja nie siadła w drugiej turze.

Nie żebym był jakiś fanem p.Strzyżewskiego, ale to miasto potrzebuje odmiany. Pierwszy raz zawitałem tutaj kilkanaście lat temu i w zasadzie od tamtej pory to miasto wygąda tak samo - zastój i marazm.
Może nowy burmistrz tchnie jakieś życie w to miasto, zagospodaruje w końcu skarpę.

Do tej pory GK pory była znana tylko z kościołów i wiecznych korków. Może teraz to się zmieni. Oby.

Tomasz

Data: 22 października 2018, 12:52 A frekwencja??

marcell

Data: 22 października 2018, 12:58 zielinski musi odejsc czas zmienic góre w nowoczesne miasto

mieszkanka od urodzenia

Data: 22 października 2018, 13:01 Głosowałam na Pana Arka ,ale niech nie mysli że go nie rozliczymy,kolegom dziękujemy,marazm brud nic sie w Gorze nie zmieniło /SKWERKI smieszne/wjazd do miasta porazka i wstyd,targowica hańba itd

artes2006

Data: 22 października 2018, 13:19 Do \"new in town\". Myślę, że mamy podobne przemyślenia, bo ja Górę Kalwarię znałem z okien samochodu, gdy udawałem się w okolice lotniska Okęcie. Los jednak 19 lat temu, rzucił mnie do Góry Kalwarii. Kupiłem tu mieszkanie i zamieszkuję do dziś. Na początku życie nie było proste, gdyż komunikacja ze stolicą, to porażka. ZTM długo trzymał się od gminy z daleka. Chodniki popękane i ogólnie tak sobie. A wtedy nie stać mnie było kupić \" chatę\" w Warszawie. Na przestrzeni tych lat, odrestaurowano piesze dukty, doprowadzono względną kolej, zawitał ZTM z dopłatą miasta do biletów. Miasto odżyło, ale to jeszcze nie jest pełnia szczęścia. Mam nadzieję, że powiew świeżości we władzach, nada temu miejscu fajny charakter.p

Mieszkaniec

Data: 22 października 2018, 13:29 Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Mieszkaniec Baniochy

Data: 22 października 2018, 13:38 Jestem z Baniochy i zawsze głosowałem na A.Strzyżewskiego!

.....

Data: 22 października 2018, 13:41 Pierwsze koty za płoty.Jeszcze II tura wyborów..Oddałam głos na burmistrza Zielińskiego. Nie znoszę PO (Pustych Obietnic) - reprezentant Arkadiusz Strzyżewski.Pożyjemy zobaczymy......

mieszkaniec gory

Data: 22 października 2018, 14:15 Czy Zielinski nie nie ma honoru by zostawic Gore Kalwarie i poszukac sobie innej pracy np w szkole na wsi albo na kierownika cmentarza.Brud na ulicach np.Wyszynskiego ,Pijarskiej, Dominikanskiej z bogatym skwerkiem,balagan komunikacyjny na miescie , balagan z targowiskiem .Przez dwie kadencje Pan Zielinski mogl zrobic dla miasta duzo wiecej a nie przed wyborami zabral sie do roboty.Kiedy sa korki na miescie powinienn Pan Zielinski przejsc sie po miescie i zobaczyc jak rozladowac kore do czasu oddania obwodnicy za 2 lata.Pisalem jak przekierowac znikomym kosztemautobusy 742 i l21 by nie zatruwaly dodatkowo miasta a zyskali by mieszkancy ul.Skierniewickiej i Szopena

Głos

Data: 22 października 2018, 14:32 Liczę na debatę obu kandydatów.

Lepsze czasy

Data: 22 października 2018, 14:35 A co z radnymi Róża mam nadzieję że nie weszła i Zenek tacy lizo dupcy Zielińskiego

....

Data: 22 października 2018, 14:51 Ludzie wy to byście wszystko chcieli bez żadnych utrudnień .Myślicie że obwodnicę szach mat i już zrobią.Niestety teraz trzeba się pomęczyć żeby później się cieszyć. Nie da się wszystkiego w 5 minut zrobić.

Gość

Data: 22 października 2018, 15:06 Czytam te komentarze i przyznam szczerze, że kultura osobista osób popierajacych p. Strzyżewskiego jest porażająco niska. Oby Wasz kandydat wykazał się wyższą kulturą.
Nie zauważyłam, żeby osoby popierające innych kandydatów też wypowiadali się w sposób obrażający wszystkich.

Debata

Data: 22 października 2018, 15:22 Kiedy debata?

Pociag

Data: 22 października 2018, 15:25 Czekamy więc na częstsze połączenia Gora-W-wa, jedna z obietnic

wyborca

Data: 22 października 2018, 15:38 No to kuźwa z bolącym sercem muszę iść i zagłosować na tego nigdy niezdecydowanego .

Mateusz

Data: 22 października 2018, 15:40 Ja z \"dwojga złego\" poparłem p.Zielińskiego. To dobry i mądry człowiek lecz dobrał złych ludzi do pomocy. Został \"wpakowany\" w nie udany skwerek, przebudowę ul. Sajny i Wierzbowskiego. On ma od tego ludzi aby wszystko ustalili i dograli a p. Darek jako burmistrz ma to zatwierdzić. Niestety, błędy popełnione w tej kwestii \"położyły\" jego poparcie. Mam obawy przed p.Arkiem, że nasza Góra stanie się za chwilę jednym wielkim osiedlem marketów różnych dzieci nie tylko spożywczych. Prowadzę małą firmą i taki moloch pewnie doprowadzi do jej zamknięcia. Trzeba pamiętać, że p.Arek wywodzi się z pod skrzydeł PO. Niech wygra lepszy.

FREAK

Data: 22 października 2018, 16:36 Bardzo dobrze, może się w końcu coś zacznie zmieniać na lepsze.

Patrycja

Data: 22 października 2018, 18:03 Yyyy z głosów wynika że na Pana Arkaa głosowało ponad 5tys osób tu wypowiedział się może 13 osób. Więc proszę nie mierzyc wszystkich jedna miarą i nie pisac głupot że poziom wypowiedzi tych mieszkańców świadczy o Panu Arku. Proszę przeczytać sobie odpowiedź Pana Pelki z ZGK na zapytanie o podniesienie stawek za wodę. To dopiero świadczy o kulturze Pana Pelki jak i Pana Zielinskiego.

stanleyGK

Data: 22 października 2018, 18:22 Pycha idzie przed porażką to do zwolenników Arka. W radzie większość na ten moment ma obecna władza. To powinno po ochłonięciu dać do myślenia.

Ryszard

Data: 22 października 2018, 19:23 Panie Arku mam nadzieje że pan zrobi wszystko aby zmienić górę jestem z panem całym sercem wszystko dla góry kocham moją małą ojczyznę

Kaja

Data: 22 października 2018, 19:40 Ten Strzyżewski to nic dla Góry nie zrobi chyba tylko dla swojej ulicy.. Ludzie nienormalni że go poparli. Zieliński musi wygrac

Ryszard

Data: 22 października 2018, 19:41 Panie Darku po takiej przegranei to ja bym zrezygnował z drugiej tury jak to muwią kończ pan wstydu oszczęć


Mmmmm

Data: 22 października 2018, 19:43 Nie znam się na polityce ale nie powinno być tak że kto łamie ciszę wyborczą powinien być ukarany lub wykluczony z wyborów? Zna się ktoś na tym???? Na FB ludzie pisali że P. Zieliński w sobotę przed wyborami po blokach w GK chodził i rozwieszał swoje plakaty.

abc

Data: 22 października 2018, 20:32 do wyborców p. Zielińskiego:
czy zauważyliście Państwo, że zwolennicy p.Strzyżewskiego krytykują osobę i działania kandydata na burmistrza, a nie Was, komentujących - tak jak to Wy ochoczo czynicie?

Krzysztof

Data: 22 października 2018, 21:12 Brawo panie Arkadiuszu Strzyżewski,potrzebujemy nowych ludzi,którzy zmienia miasto,Zieliński musi odejść,za nic nie robienie

Mieszkanka Leśnej

Data: 22 października 2018, 21:23 To jak agresywnie Pan Arkadiusz prowadził kampanię bardzo mnie razi. Zachowanie jego kandydatów, którzy swoimi plakatami zaklejali plakat konkurencji bądź nawet ich zrywanie jest karygodne. Pana obietnice nic nie są warte. W dniu ogłoszenia swej kandydatury przyjechał Pan na Leśna wielce przejęty problemami związanym z budową obwodnicy. Obiecal Pan spotkanie z firmą budująca obwodnicę. Stanął Pan, złożył ręce, pokiwal głowa, przyprowadzil Pana Baja żeby cyknal parę fotek, bo Pan taki medialny i tak Pan lubi. I Co? I przysłowiowe jajco! Ma Pan nas gleboko w d.... spotkania żadnego nie bylo. Tyle jest warte Pana słowo. A my po nocach spać nie możemy 24h mamy plac budowy. Ciężarówki z piachem jeżdżą cała dobę, ludzie uciekają jak szczury kiedy chcą dojść do przystanku by ujsc z życiem przed pędząca ciężarówka. Żaden kandydata nie popieram ale za Pana kłamstwa mówię Pani nie i wybieram Zielińskiego. Dodam tylko że tyle Pana kandydatka ma radna Pani Beata Mika w swym programie napisala ze zrobi wszystko żeby budowa była jak najmniej uciążliwa. A na spotkaniu nie odezwała się ani słowem i też przez miesiąc palcem nie ruszyła.

rumcajs

Data: 22 października 2018, 22:33 Ogólnie trzęsienie ziemi w Górze Kalwari :P W końcu koniec rządów kliki za sterami Góry. Ci co mają się już pakować to dobrze wiedzą i niech lecą w kosmos. Kto rządził Górą wszyscy dobrze wiedzą Pan burmistrz, Pan Prezes, Pan Developer, Zmiana była konieczna lecz niestety Nie było alternatywy. Panie Prezesie ZGK wylał się Pan razem z wodą z wodociągów, Panie Burmistrzu usadził się Pan razem z kwiatkami na skwerku.

Jacob

Data: 22 października 2018, 23:22 Szkoda, że zwolennicy p. Arkadiusza walczą zawiścią... nie przyniesie do dobrych owoców! Żal, że sam kandydat wydaje się być zadowolonym z takie języka niezgody... Cóż... chwalić się \"jednostką wojskową\" w każdym filmiku to dla mnie niezbyt wielki sukces...

Fiona

Data: 22 października 2018, 23:38 Jestem mieszkanką Góry Kalwarii od urodzenia.Popieram kandydaturę p.burmistrza Zielińskiego.Po prostu niskie i żałosne jest to jak wyborcy p.Strzyżewskiego obrażają obecnego burmistrza.Brak kultury i wychowania.Nie zapominajcie wybory się nie skończyły.Za 2 tygodnie II tura.

SKY

Data: 23 października 2018, 08:13 @ Mieszkanka Leśnej--jeszcze Ich nie wybrano, nie zaprzysiężono, jeszcze nie pełnią swoich funkcji ,a Ty już żądasz aby zrobili to czego nie zrobił D.Z. przez dwa lata !!!

wyborca

Data: 23 października 2018, 08:22 ja nie popre Arka tylko Zielińskiego wogóle się zastanawiam czy z głosowaniem to nie było tak jak w Warszawie?? Daje do myślenia


SKY

Data: 23 października 2018, 08:29 @ Fiona , Jacob, Kaja, stanley GK, Gość --Wasze wpisy \"pełne miłości \" powalają na kolana.
P. Arkadiusz Strzyżewski wygrał pierwszą turę z olbrzymią przewagą i musicie się z tym pogodzić. P. Zielińskiego nie obrażam , ale obwiniam za to co się działo ( lub nie działo) w Górze Kalwarii .Możliwe ,mówiąc kolokwialnie,że \"ktoś Go wsadzał na konia\", ale to On firmował każdą decyzję .
Moim zdaniem p. D.Z. nie nadaje się na Burmistrza G.K.

Mirek

Data: 23 października 2018, 09:53 \"W Dobieszu i Czachówku Zieliński coś zrobił że na niego głosują?\"

W Czachówku brylował na otwarciu sali gimnastycznej :)
A tak serio to stare pryki go znają, często jest w szkole na wszelkich uroczystościach.
Myślę, że nowi mieszkańcy okolicy głosowali na Strzyżewskiego. A jak już o nim mowa to mógł chociaż jakiś plakat powiesić, już nie mówię o jakimś spotkaniu.

A tak bardziej ogólnie...
Sprowadziłem się w te rejony kilka lat temu i dziadostwo jakie zastałem mnie poraziło. Brak jakichkolwiek mediów, wody, gazu, kanalizacji. Drogi jak szwajcarski ser. Brak oświetlenia i chodników. Góra Kalwaria miasteczko jak z horroru. I to wszystko 30 km od stolicy a dodam tylko, że sprowadziłem się tutaj z dużo bardziej ubogiego rejonu gdzie jednak to wszystko wyglądało o niebo lepiej. Obserwowałem prawie 2 kadencje urzędującego burmistrza i mogę napisać tylko tyle, miły, spokojny, lubi przydługie przemówienia ale całkiem dobrze mu one wychodzą. Czy przez te kilka lat kiedy tu mieszkam coś się wyraźnie poprawiło - nie. Potrzeba większego dynamizmu dlatego zagłosowałem na Strzyżewskiego. Wierzę, że tchnie trochę nowego ducha w te okolice. Czy tak będzie zobaczymy ale spróbować warto.

paweł

Data: 23 października 2018, 11:00 mieszkam w górze od 10lat - to miasto z wielkimi możliwościami ( ładne położenie , blisko Wisła ) ale jest mimo to jednym z najbrzydszych miast w kraju , tragedia. Chodniki , plac targowy , elewacje w mieście , pstrokacizna , tandeta . Pan Zieliński to jakaś efemeryda - tutaj potrzeba gospodarza co umie przyciągnąć inwestorów i kluczyć sprawnie w gąszczu przepisów - czas na zmiany - mam nadzieję że kiedyś będzie w Górze Kalwarii możliwość przejść się na spacer piękną alejką nad Wisłę ,usiąść w zaciszu nad wodą w jakiejś knajpce i miło spędzić czas lub połazić po normalnym parku z dzieckiem np. piekny park i miejsce ma kościół - dlaczego można tam wejść tylko w niedzielę ?? z jakiej racji ma decydować kościół o takich możliwościach - trzeba byłoby pomyśleć o odebraniu tak pięknego terenu z rąk kościelnego establishmentu ! ....kandydatura pana Strzyżewskiego jedyna słuszna !

SKY

Data: 23 października 2018, 14:03 @ paweł--zgadzam się z Tobą w prawie wszystkich aspektach które opisałeś oprócz jednego --kościół jest właścicielem tego terenu --jeżeli \"zabierzesz \" ten obszar musiałbyś to samo zrobić z innymi właścicielami terenów nad skarpą -OSP. ZGK. i inni. Ja myślę ,że takie wyjście przypomina epokę słusznie minioną z okresu stalinizmu.
W moim przekonaniu lepsze skutki mogą dać rozmowy na temat dostępności, \"eksterytorialności \" tras spacerowych i lepszego współdziałania na rzecz turystycznego rozwoju Góry Kalwarii. Ale to jest zadanie dla Arkadiusza Strzyżewskiego już po wygranych wyborach.

hmm

Data: 23 października 2018, 14:06

Mirek (chyba z Czachówka) słusznie pisze :

- nowi mieszkańcy okolicy głosowali na Strzyżewskiego. A jak już o nim mowa to mógł chociaż jakiś plakat powiesić, już nie mówię o jakimś spotkaniu.

- miły, spokojny, lubi przydługie przemówienia ale całkiem dobrze mu one wychodzą.
- Czy przez te kilka lat kiedy tu mieszkam coś się wyraźnie poprawiło - nie.
- Potrzeba większego dynamizmu dlatego zagłosowałem na ...

Tak, CZAS ZMIENIĆ OKOLICĘ. Postawmy kropkę nad\" i\" 4 listopada - mieszkańcy Czachówka i okolicznych wsi.

Zagłosujmy na zmiany...dla siebie.

rychu

Data: 23 października 2018, 18:53 Jestem mieszkanką Góry Kalwarii od 60 lat. Było kilku burmistrzów którzy zrobili dla tego miasta bardzo dużo . Nie chwalili się w prasie nie cykali zdjęć tylko robili swoje. Przyszedł Pan Zieliński i dobrał dla siebie osoby które nie mają pojęcia o pracy w urzędzie . Panie burmistrzu Pan Pełka ,Wysokiński, Rutowicz to jedna wielka pomyłka i Pan o tym dobrze wiedział. Miał Pan 8 lat żeby coś z tym zrobić. Jednak zagrało kolesiostwo. Jest Pan miękki w swoich działaniach a brudna woda i brak odwołania Prezesa zgk oraz skwerek za Milion przelały czarę goryczy. Dlatego swój głos oddam na Pana Arkadiusza. Chociaż go nie znam może nasze miasto powstanie z kolan nawet po zbudowaniu obwodnicy. Jeżeli się nie uda to może za 4 lata ktoś inny da radę.

Ja

Data: 23 października 2018, 19:52 Dajmy szansę Arkadiuszowi Strzyżewskiemu. D.Z. już zrobił co mógł.

marazm

Data: 23 października 2018, 20:43 8 lat to był trochę marazm. Nie popieram PO, ale niestety w GK potrzeba zmian i trzeba dać szansę Nowemu...

Davi

Data: 23 października 2018, 22:34 Przyjdzie Arek - nic nie będzie ,zobaczycie. Naprawdę nie widać zmian w mieście przez ostatnie lata ? Może zdejmijcie ciemne okulary... ;))))

Freak

Data: 23 października 2018, 22:57 #mieszkanka leśnej.. Proponuję żeby ziemię pod nasypy wozili taczkami

Garry

Data: 24 października 2018, 08:21 @rychu
Podpisujesz się rychu, a piszesz, że jesteś mieszkanką. Imię Twoje Ryszarda? ;-D

SKY

Data: 24 października 2018, 08:40 @ Davi-- Ty podobnie jak niewielu innych ,boisz się Arkadiusza Strzyżewskiego. Boicie się zmian ,utraty wpływów i stanowisk ,posad i synekur .Chcecie aby zostało \"status quo\" -marazm ,zacofanie ,niemoc w działaniu ,kolesiostwo i nepotyzm.
Kiedyś krążył po Polsce dowcip o podwojeniu pogłowia bydła w Wąch....u. Sołtysowi ocieliła się krowa .XD .Uważasz ,że te kilka inwestycji ( nie zawsze udane, a czasami głupie jak np.zegar słoneczny) to wystarczający dorobek ośmiu lat burmistrzowania. Cztery lata temu daliśmy D.Z. drugą szansę--nie skorzystał z tego i zmarnował kolejną kadencję.
Skończyła się \"Układu\" miarka teraz trzeba głosować na Arka.

new in town

Data: 24 października 2018, 10:50 Jak kilkoro wypowiadających się wcześniej jestem elementem napływowym ze stażem tutaj < 15 lat.
Kompletnie nie kojarzę tutejszych zależności, kim jest Pan Bugno, Nastawny, Pani Rechnio itd - pozatym że ich nazwiska przewijają się od zawsze.

Naprawdę żal patrzeć jak miasto z takim potencjałem się marnuje. Wystarczy pojechać do Warki czy Kozienic żeby zobaczyć jak te miasta się rozwinęły. A GK dalej tkwi w latach 80\'tych.
Do GK przyjeżdżają ekipy filmowe kręcące filmy o II WŚ, bo tylko tutaj znajdują odpowiednie warunki. Nie wiem czy to śmieszne czy straszne - czy może ma być powodem do dumy.
Dla mnie definicją dwóch kadencji obecnego burmistrza jest porażka urzędu przy próbie wyegzekwowania od wykonawcy parkietu jego wymiany w hali sportowej - tak na marginesie jaki jest tego status? Dalej tymczasowa nawierzchnia?
Czy też absolutna bierność wobec poczynań ZGK.
A tutaj taka perełka z przeszłośći

http://www.old.gorakalwaria.net/news-smieci-ach-te-smieci,1759.html

A tych kilka mniejszych inwestycji jak deptak przy skarpie czy ostatni hit - skwer przy wiecznie zakorkowanej drodze (dla fanów oddychania spalinami chyba) są jak dawanie kawy umierającemu żeby go pobudzić.

Z tego co kojarzę nasze miasto zajmuje jedno z ostatnich miejsc w Polsce pod kątem wykorzystania funduszy europejskich. Też było opisywane na tej stronie.

Co z inwestycjami z funduszu obywatelskiego?
Co roku jest ogłaszane głosowanie, a co do tej pory z tego powstało - skatepark? Kojarzy ktoś coś jeszcze?

To miasto potrzebuje totalnej zmiany, żeby nie było więcej najbliższym zaściankiem na południe od W-wy.
Trzeba przesunąć tą graniće troche dalej.

Killzone

Data: 24 października 2018, 10:54 Nie myślałem że będę kiedykolwiek rezygnował z zaplanowanego wyjazdowego weekendu by głosowac w II turze wyborów samorządowych. Jestem zdeterminowany na zmiany.

new in town

Data: 24 października 2018, 11:09 @ Killzone

Brawo!

Poważnie i bez uszczypliwości to piszę.



Garry

Data: 24 października 2018, 11:46 @new in town
Cytat: Z tego co kojarzę nasze miasto zajmuje jedno z ostatnich miejsc w Polsce pod kątem wykorzystania funduszy europejskich. Też było opisywane na tej stronie.

Jak tylko \"kojarzysz\" to po co publicznie piszesz i kłamiesz? Ostatnio było napisane w biuletynie gminnym, że ponad 42 mln pozyskali w tej kadencji!

new in town

Data: 24 października 2018, 13:03 @Garry

Uważasz że to dużo?
Chwila szukania w necie.

Wyniki za rok 2016.

GK zaszczytne miejsce 1537 w PL z wynikiem 1 017 186,20
Przed nami potężna miejscowość Goniądz z wynikiem 1 019 338,76
Za nami Zagnańsk z wynikiem 1 013 928,88.

Dla porównania pobliska Lesznowola
miejsce 577 z wynikiem 9 004 964,36.

Widać różnicę?

I żeby nie być gołosłownym - mam nadzieję że admin przepuści obcego linka

http://samorzad.pap.pl/depesze/redakcyjne.praca.akty/181322/Fundusze-unijne-w-gminie-0-500



Garry

Data: 24 października 2018, 13:39 @new in town
Piszesz o jednym roku. To sobie teraz 42 miliony GK podziel przez cztery lata kadencji i jeszcze raz rzuć okiem na tą twoją tabelkę. Miejsce wyższe niż ta twoja Lesznowola!

SKY

Data: 24 października 2018, 13:40 @ Garry--w jakim Ty świecie żyjesz . W erze internetu nic nie da się ukryć .Myślisz że jak burmistrz coś powie to nikt tego nie sprawdzi i można mu wierzyć na słowo ??

new in town

Data: 24 października 2018, 16:02 @ Garry

Spoko - czyli rozumiem że 2016 był wypadkiem przy pracy i przez resztę lat dostawali ponad 13,5 mln dotacji rok.

Brzmi wiarygodnie!

nieprzekonany

Data: 24 października 2018, 19:03 Panie Arkadiuszu! Jest Pan starostą, Panu jako zarządcy dróg powiatowych podlegają ul. Budowlanych i Kalwaryjska pytam dlaczego nikt przez 4 lata Pana rządów nie zamiata piachu z ulic, miejsc postojowych , co z liniami rozgraniczającymi jezdnie na Kalwaryjskiej. Jeśli nie potrafił Pan nadzorować swoich służb to mam wielką wątpliwość czy jest Pan wstanie być gospodarzem Naszego Miasta- ma Pan jeszcze czas żeby zrobić coś dla GK więc do dzieła proszę zamiatać ulice

Lem

Data: 24 października 2018, 19:30 Witam, podoba mi się ulotka wyborcza Pana Strzyżewskiego stworzona specjalnie dla wyborców Baniochy, niezłe bajki są tam napisane z kąt pieniądze na to wszystko będzie Pan miał.
Dzięki głosom wyborców z Baniochy poprzednie wybory wygrał Pan Zieliński, rozumiem ten strach ale stowarzyszenie Mieszkańcy Dla Baniochy tu nie pomogą.

pytek

Data: 25 października 2018, 07:58
Z gminnej strony: \"Po przeprowadzonych audytach otrzymaliśmy certyfikat Gmina Fair Play wraz z honorowym wyróżnieniem, a także certyfikat Przyjazna Polska wraz ze Złotą Statuetką. \"
Panie Admin, sprawdź Pan czy udział Gminy w tych konkursach coś kosztował. Tylko rzetelnie, by ktoś nie zarzucił Panu subiektywizmu, by ktoś nie złapał Pana , po raz pierwszy, na manipulanctwie. Bo, zdaję się, że za niektóre inne \"laury\" płaciliśmy...i to czasem sporo.
Gratuluję mandatu do Rady Powiatu - tylko nie zapomnij Pan, kto Pana wybrał. Tę najwiekszą liczbę głosów trzeba teraz odpracować.

Admin

Data: 25 października 2018, 09:37 @ pytek

Tego nie trzeba specjalnie sprawdzać. Każdy, kto jest trochę bardziej zainteresowany tego typu sprawami, wie, że takie konkursy organizowane są po to, żeby prywatna firma albo fundacja mogła trochę zarobić, a wójt albo burmistrz miał w lokalnej gazecie fotkę ze statuetką. Koszt udziału w takich konkursach to zazwyczaj ok. 10 tys. zł.

....

Data: 25 października 2018, 17:17 W piasecznie 26.10.18 przed drugą turą bedzie debata kandydatow na burmistrza.....a u nas kiedy??????

pytek

Data: 25 października 2018, 18:20 Admin-dzięki. Jestem spokojniejszy, bo to niewiele wobec ceny skwerku.
A wiele było tych laurów w mijającej kadencji?

zainteresowany

Data: 25 października 2018, 19:50 Czy ktoś wie o nieprawidłowościach ,a konkretnie czy kandydaci płacili za głosy ?

Mig38

Data: 26 października 2018, 08:08 Panie Arkadiuszu co pan mówisz w prasie? Że 70 % mieszkańców chce zmiany? Manipulacja! 70 % głosujących a nie 70 % mieszkańców! W wyborach głosowała połowa społeczeństwa gminy!

Pawel

Data: 31 października 2018, 01:17 Dlaczego ten burmistrz Dariusz Zieliński nie może odejść.nic gość nie wniósł do Góry kalwarii,żadnej Rewolucjii nie zrobił,I nie wiem po co dalej kandyduje,potrzeba nowego burmistrza co zrobi rewolucję,wprowadzi daleko idące zmiany.